Öncelikle hayırlısı hangısı ise öle olsun canım. Ben ilk bebegımı 40+4 te ıken suni sancıyla gelmesını bekledım ama olmadı sezaryan oldum.. 25 haftalıgım şu an ıkıncı bebegımi beklıyoruz.. normal olsun dıye dıretmıyorum hayırlısını dılıyorum ama gonlum normalden yana kesınlıkle.. 🙏🙏🙏