Merhaba, ben bebek düşünmeye başladığım anda başlamıştı folik asiti doktor. 4 ay kullandım, sonra hamile olduğumu öğrendim. 8 haftadır da devam ediyorum, doktorda bebek doğana kadar kullan diyor. Bebeğin beyin ve omurilik gelişimi için faydalı riske atmayın bence.