Alyacaganim Nnur06 detaylı ultrason bebeğin herşeyine bakıldığı senin karnının rahminin vs detaylıca herşeye bakıldığı ve allah göstermesin bişey varsa ona gore dogum şekli ve dogum anında sonrasında hemen müdahale demek böyle biseyi riske atmakta ne kadar doğru olur?
Deletedmom262 Nnur06 boyle sormayin artik nolur gerekli tum testleri yaptirin. Gereksiz olsa yapilacak listesinde olmaz bunlar. Acin doktorlarin konusmalarini dinleyin yazilarini okuyun. Burda bu sorulara cevap aramayin. Kaan kocatepe var youtube da banu hanim var yine. Lutfen doğru bilgileri edinin ve aksatmayin kontrollerinizi. Burdada kac kere konusuldu bunlar bilincli olalim nolur
Busesrmz Nnur06 bizde yaptıramadık ben çok istedim eşim o kadar para veremem dedi onun yerine ihtiyaçlarını alırız dedi devlete gittim gün yoktu özele gidelim diye resmen yalvardım ama Yaptırmadı inşallah bişeyi yoktur oğlumun şuan 6 aylığız
kubraersin50 Nnur06 Özele gidiyorum doktorum her gittiğimde yarim Saat ultrasonda herseyine bakıyor çocuğumda birsey görmediği için detaylıya gitmene gerek yok dedi bende doktoruma çok güveniyorum ondan dolayı gitmeyeceğim.
Prensesim2018 Nnur06 bence gereklı bende bu hafta uada haftaya yaptırmayı dusnuyorum ama bakalım bu koronadan ne yapcaz bılmıyorum
RanaaT Nnur06 ben çok araştırdım kesinlikle gerekiyormuş çünkü çocuğun her detayına bakılıyormuş damarına kadar allah korusun sıkıntı varsa erken müdahale yapılır
Aygul01 Nnur06 siz detaylinin ne olduğunu biliyor musunuz ? Bence bilmiyorsunuz cunku bilmiş olsaydiniz boyle bi post açmazdınız.
Deletedmom138 ikili testler önemsiz ama detaylı çok önemli gidince anlayacaksınız tabi yaptırdığınız yerde önemli
Aynurrrr Ben dün yaptırdım yüzünü göstrmedi yarın tekrar gidicem keşke dememek için yaptırın bence doktorum önemli yaptır dedi bende yaptırdım
mmylmz Deletedmom262 şiştik bacım şiştik boşver herkesın kendı kararı ne dıyelım.. arkadaş sormuş yaptırmıycam dememiş ama aklım almıyor yanı nasıl yaptırılmaz
RuzgarsMommy Ssss4848 Pardon eşiniz doktor mu profesor mu? Nasil gereksiz buluyor anlamıyorum gerçekten. Doktorunuz yaptır der yaptırırsıniz buna eşiniz karar veremez ki. Kusura bakmayin size karşı bisey demiyorum yanlış anlamayinm
Tuba_93 Ssss4848 bence muhakkak yaptırın youtube ta detaylı ultrosonla ilgili videolar yayınlamışlar giden kişiler onları izletin dinleyin orda herşeyi söylüyorlar bebek için ne kadar önemli olduğunu anlıyıcaksınız
Deletedmom262 Ssss4848 bebegin ve sizin sagliginiz icin olan bi durumu nasil gereksiz bulabiliyor.. allah korusun bi terslik olsa doğum zamaninda o şoku yine siz yasayacaksiniz. Esinizle konusun neden onemli oldugunu anlatin gerekirse acin youtube da kaan kocatepe doktorun adi beraber dinleyin. bu gercekten gerekli olan bi inceleme çünkü
Gunsss Ssss4848 doğum Anında ve sonrasında oluşabilecek olumsuzluklara önceden önlem almak için detaylı ultrason çok önemli
RuzgarsMommy Yaptırmayanlar inşallah pişman olmazsınız. Detayli ultrason yaptırsam mı yaptirmasam mi diye düşünülecek bişey değil ki..
Aygul01 Busesrmz oyle eşleri alıp evirip çevirip dovesim geliyor ya 🤨 detaylinin ne olduğunu biliyor mu esin
Pelo_00 Busesrmz Çocuğunun sağlığı için para vermekten mi çekiniyor eşiniz. Siz diretin yaptırın bi kaç eşyası eksik olsun ama sağlığı yerinde olsun çocuğunuz gereksiz bir şey değil bu detaylı ultrason.
ek-istanbul Busesrmz ir doktor var nişantasında ona soru yöneltmişler doktor resmen demişki eğer fikriniz değişmeyecekse çocukla ilgili atlayabilirsiniz demiş
Ssss4848 RuzgarsMommy anlatıyorum anlamıyor her dediğimi yapar asla hayır demez birisi ben yaptirdim boşa mı ne demiş ondan mi diyir anlamadım
Gizemito Neye istinaden yaptırmamak? Ben bunu anlayamıyorum gerçekten. Doktorada gitmeyelim ne gerek var o halde. 9 ay sonra kendiliğinden evde doğsun. Bu nasıl bir şey cidden aklım almıyor. Artık şöyle başlıklar açılmasa mı?
RuzgarsMommy Gizemito Katlıyorum. Ve korkum burda yaptırmayanlar yaptıracak olanlari etkileyip yaptırmayanlarin artması.
Ssss4848 Deletedmom262 bende biliyorum cok önemli olduğunu ama birisi ben yaptirdim boşa mı ne demiş ondan mi diyor anlamadım yaptıran veya yaptırmayan ben yapmadım sende yapma demese ne iyi olacak sözümü dinler aslında bi şekilde ikna etmem lazım bebeğim için
CANSSS588 Benim3lü tarama sıkıntılı gelmişti 17. Haftada yaptırmıştım o yüzden suan 23 haftalık olduk Doktorum yine istermi bilmiyorum 🤷♀️