Hayraz inşallah canm inşallah bir verebilsem işte 100′lük te veremediğim için tekrardan yaptrcam onu düşünüyorum nasıl yapsam ne yapsam da çıkartmasam dye ikiz gebelik de olduğu için açlığa da gelemiyorum o kısım zorluyor beni glikoz’un üzerine yemek yiyemiyorum su içemiyorum bir de dört kere kan alımı oluyor nasıl ayakta durabilirim dayanabilirim bilmiyorum. Normalde saat başı yemek ya da atıştrıp duruyorum.