Arkadaşlar dün 50 gr şeker yüklemesi yaptım açlık 94 tokluk ise 174 cıktı doktor yarın 100 gr yapacaz yüksek çıkarsa insuline baslayacaz dedi. Sonuc daha cikmadi ama buyuk ihtimal yuksek cikacak bu durumda olan varmi yada bilgisi olan ? Bu durumda ne olur. Sonuç çıkınca doktora soracam ama bu durumu yaşayan varsa yazabilir mi?