September5 [url=https://hizliresim.com/wFjCAh][img]https://i.hizliresim.com/wFjCAh.jpg[/img][/url] Merhaba ben öğrendim ama arkdsm merak içinde cinsiyet tahmininde bulhnur msnz:)
Zeyneb51 September5 bence buda erkektir benimkide böyle 12 haftada doktor böyleyken Erge benziyo dedim 1 hafta önce renkli ultrasyona girdim ve pipisini gördük erkek mis
Kiwi12 Eker19 canım bebeğini sağ kasıkta mi sol tarafta mi hissediyorsun ben kızımda sağ kasigim agrirdi hep oradaydı kız oldu şimdide doktor söylememişti 13haftada emin olamadım göstermedi dedi. 16+4te gittim bugün erkek dedi sol kasigim ağrıyordu bundada hep sürekli sol tarafimda
Pnr95 Kiwi12 bnde 6 haftalim solumda hissediyom kizimda sagdaydi bnmde canm ama insan gercekten merak ediyor
Pnr95 Kiwi12 bnde 6 haftalim solumda hissediyom kizimda sagdaydi bnmde canm ama insan gercekten merak ediyor
MelikeAkin Eker19 kuzum doktor ultrasinda goremeyip sen burda kizlarin fikrini istiyosun ama sacma kimse muneccim degil kiz yada erkek diye soylesede inanicakmiskn doktor daha kucuk gorunmez diyosa gorunmez yani 😂
Eker19 MelikeAkin aramızda doktor ebe olan var ise diye düşündüm. Bir de herkes atıyor bir de ben arayım dedim. Yoksa inanmam. Merak sadece 😂
Eker19 EmiriinAnnesi bu 3.doktorum değiştirdiğim. 🤨 ya biri ilgisiz çıktı, birini ben sevmedim, bunu sevdim ama cinsiyet söylemedi diye değiştirmemeliyim 😏😍
Zehradmrlsym Ben 12. Haftamda öğrendim devlet hastanesinde. Normalde kızlar geç görünür derlerdi ama benimkine 12 haftada kesin kız dedi doktorum ve şuan 23 haftaligim. Cinsiyeti değişir diye çok korktum çünkü hazırlıklara basladim bile 😂
Zeyneb51 tgbas hayırlısı olsun cnm benim 22 aylık kızımın ultrasyonu da böyle aynı ama tabi doktorlar bilir mesela meraktan buraya bende koydum kızda diyen oldu ama erkekmiş belli olmuyo☺️☺️