Eker19 Arkadaşlar daha önce paylaştım erkek dediniz, doktora soruyorum daha belli değil diyor. Tekrar güncel fotoğraf paylaşıyorum sizlere. Gerçekten erkek mi 😂 emin olmak istiyorum ama olamıyorum.
Zeyneb51 Eker19 ben pek tahmin yapmityorum ama bebek kaç haftalık ben şuan oğluma hamileyim ama senin ultrasyon fotorafın benim kızımın kime benziyo hatta ben kendi bebeğimin erkek olduğunu ordan aldım birde bebek sayfamı soldamı maça ben bunlardan tahmin yapa biliyorum☺️☺️
annee27 Eker19 ozelmi devletmi diye soracagm ama ben devlette 14 haftamda ogrenmistm aslinda 12 de özelde ogrendm kesin demesine ragmen inanmadm devlete gittim tahlil yaptrmak icin ozeldki doktoruma gosteriyorm devlette yaptrp neyse bu doktorsa bi baksin diye uzandm bebeginizde erkek dedi genelde erkek bebekler cok erken belli ediyorlar kendilerini ama neyse iki haftaya herturlu soylerler artik gerci arkadasmn kizi 20 haftada gosterdi kendini umarim cabucak ogrenirsin cok fazla merak ediyor insan 🤗🙏🤣
Eros Eker19 kiz daha çok erken 🤗 ama evet insan sabırsız oluyor bende özele gidiyorum 16.haftada öğrendim 13 de bacakları kapalıydı göstermedi genelde kizlar göstermiyorlar diyolar benimde kızım olacak 😀
Miniginannesiiii1111 Eker19 benimde doktorum 15+3 te erken olduğunu erkek gibi pipi var gibi duruyor kimseye söylemeyin genede aramızda kalsın dedi bence detaylı ultrasonu bekleyin biz şuan 17 haftalık olduk çok şükür alışıyorsun detaylı ultrason daha garanti gibi sanki
Eker19 annee27 devlete gidiyoruM. Aynı doktora arkadaşım 13 haftalıkken öğrendi, ben 14 ama beni söylemiyor. 😏
Esmaebru34 Zeyneb51 benimkini de tahmin yaparmusın canım mesela benim sağda demişti doktor 5-6 haftalıkken
tgbas Pelsin https://imgyukle.com/i/Qr66tf merhaba bana da bakarmisiniz 14 haftalik doktor tahmin yaptı da tahmin ama sadece siz peki ?
Pelsin Eker19 aynen öğrenince söyle lütfen bana yinede ama çok eminim kız olduğuna😻benim de kız bu arada
Ozgee0761 Eker19 kizlar gosteemiyor zor gosteriyor kontrolden 20 dk once cikolata ye ve su tuket ozaman oynuyorlar denedim gosterdi bide devlet hastanesiyse cihazlari daha eski sistem.oldu icin gostermiyor ozeldekiler yeni sistem.oldu icin 12 haftada bile gorebiliyorlr ben cinsuyet icin ozele gittim normalde devlete gidiom
Ozgee0761 Eker19 bendd gidemedim ozeller cok pahali gittinde surekli bise yapdirip duruyolr 2 katina cikiyor
Fatmagzl33 Eker19 bende bugün gittim göstermiyor kız sanki dedi sonra emin değilim dedi çok merak ediyorum