Ardanyal Biz kızımıza 💕Sara💕 ismini vermeyi istiyoruz. Ama “Elisa” ’da hoşuma gitmiyor değil. Birde kız bebek için “Nemira” ismi fikir olabilir sizlere. Peygamber efendimizin veda hutbesini okuduktan sonra namaz kıldığı mescidin adıymış😉
_ikra_19 Bizde oğlumuza ❤Melih Buğra❤ düşünüyoruz kimseyle paylaşmadık henüz ilk defa buraya yazıyorumm sizdende bu isimle ilgili yorum ve düşüncelerinizi bekliyorum güzell annişler 😇😇
Kubraa2801 ismayilin_annesi Muayene ücreti 125 tl Doğum için 2300 civarı demişti sezeryan da ne kadar değişir fiyat bilmiyorum ama çok fark edeceğini sanmıyorum.