Kbrabkr HappyMotherbaby evet anlamı hoşumuza gitti bizim zorluk ve sıkıntılardan sonra gelen mutluluk sevinç anlamına geliyor
Keriminmutluannesi meryemsahin4646 türkler neden hep iki isim koyuyo? Nede olsa biri ile çağırıyosunuz çocuğu🤔
aesma Keriminmutluannesi bende anlamış değilim bu iki isim merakını son zamanlar😃 biz tek isim koyacağız
Keriminmutluannesi Gulkar olsa bile zaten biri ile çağırıyosun, Azerbaycanda 2 isim koyulmasına izin yok