zeynepdemirtaserol FSB aslında zarada da çok şey buldum fakat fiyatları hme göre biraz daha pahalı olduğu için şimdilik almak istemedim açıkcası çünkü bebisler cok hızlı büyüyor. Nisan sonu zarada indirim olursa o zaman inceleyeceğim tekrar😇
FSB zeynepdemirtaserol bende öyle düşündüm fiyatları pahalı geldi. Hızlı buyuyecek diye şimdilik beklemede. Nisan sonu inşallah güzel indirimler olur. 🐣
Imfromlastnight Minikpatiler orda çalışıyorum:) uygun derecede yıkarsanız birşey olmaz. Ki çocuk ürünleri hep organik ve % 100 pamuk. Bende her şeyimi h&m den alacağım :)
Sernaa Minikpatiler ben netten sipariş vermiştim malum virüs yüzünden yıkadım kargo gelir gelmez daha doğuma çok var giyme vs olmadı tabi ama yıkamada herhangi bir sorun olmadı şu an, gayet kaliteli ürünleri :)
merveygt01 Kızlar bedenlerini nasıl ayırt ediyorsunuz ben de alıcam ama ay ay yazmıyo 0-3 ay lık hangi beden oluyo
Arwen Minikpatiler Minikpatiler bende özellikle çoklu paketlerini ordan aldım ve yumuşacık penyesi 😍😍
Zlhb Minikpatiler kuzenım ılk cocugunda gıydırdıklerını ıkıncısındede gıydırıyor valla eskı gıbıde durmuyorlardı hıc bende aldım hm den sevıyorum urunlerını ıkı gun once bazı urunlerde %25 ındırım vardı dun kaldırmıslar
Ayisigi Arkdslar bende Hmden siparis vercem acaba 50cm mi kullanisli olur yenidogan icin yada 62 mi cunku 50cm 1 aylk dyor oyzdn karar siz kaldim kullannlrniz varsa cvp vereblirmi rica etsem😊
Zlhb Ayisigi 50 cm cok cok mınık yanı bebek bıraz toplu olursa bır ay belkı gıyer belkı gıyemez bende var annemler ılk duyunca almıslardı ama cıdden bazen bakıp buna sıgar mı dıyorum 😀 yanı alın yıne bulunsun ama cok almayın bence
Glsm3553 Deslem bende hm den almak istiyorum ama bedenlerini anlamadim ay olarak yazmiyor 50 52 falan yaziyor siz nasil aldiniz mesela 6-9 9-12 ay arasi almak istiyorum
Zlhb Glsm3553 beden kılavuzu var urunlerın ustunde hemen onlınede gorebılırsınız 0-1 1-2 2-4 seklınde gıdıyor