Minikpatiler Kızlar zıbınları bodyleri oradan almayı düşünüyorum ama yıkandıktan sonra sıkıntı oluyo mu kaliteli mi ürün kullanan anneler var mı acaba 🍭
Deslem Minikpatiler hm benimkiler ama daha yıkamadım canım kalıpları büyük oluyor çok kaliteli al pişman olmazsın
fosforlukalem Minikpatiler parasını hak eden nadir markalardan. Yıka yıka giydir, hiçbir şey olmuyor. Bebek büyüyor, içine sığmıyor 😅
Deletedmom124 Minikpatiler canım kalitesinden şüphe etme ben almadım ama bire bir ürünlerini elimle inceleme şansım oldu gerçekten kumaşları güzel
Zynq Minikpatiler Cnm ben de henüz kullanmadım ama çevremdeki anneler çok önerdiler. Dün 9 adet yarım kollu body, askılı body, tulum, çoklu alt takımları, güneş şapkası ve çorap siparişi verdim. 🤗
Glsm3553 Deslem bende hm den almak istiyorum ama bedenlerini anlamadim ay olarak yazmiyor 50 52 falan yaziyor siz nasil aldiniz mesela 6-9 9-12 ay arasi almak istiyorum
Zeynoilk Bende baktım bir kaç zıbın ve çıtçıtlı badiler. Pamuklu olmasına dikkat et dedi ablam, kızını H&M ile büyüttü ve çoklu olanların fiyatları daha uygun oluyormuş
Greyy90 Minikpatiler canım almıştım ben de 3,4 tane yıkadım bir sorun olmadı kalitesi de güzel 100% pamuk zaten
Zeynoilk Evet memnun hatta imkanımız olsa mağazalarında çok daha uygun ürünleri oluyormuş oradan almak daha mantıklı 🌼amaa çıkamıyoruz 🙄
[silindi] Ben ilk bebeğimde kullandım çok memnun kaldım 8 ay kadar kullandı zıbınları o kadar çok yıkandı ki çok az kullanılmış gibi duruyor hala
NaimeYilmaz 21 aylık oğluma hm dışında marka pek almıyorum. Yaza-kışa girerken alıyorum 6-7ay kullanıyor. Kalıbı büyük oluyor ama üzerinde çok büyük durmuyor. 1-2 yıkama kurutmadan sonra hep kurutmaya attım çok az belki çekmiştir ama benim fark ettiğim bir çekme olmadı. 🤗
Minigimgeliyor Kesinlikle çok kaliteli kaç kere yıkadım hiçbişey olmadı aylardır kullanıyoruz tavsiye ederim
Tucem Ben çoklu paketlerle baya birşeyler aldım bebeğime🤣korkudan gelir gelmez hepsini yıkadım da ne renk atması ne çekmesi oldu.
zeynepdemirtaserol Minikpatiler hastane çıkışları dışınds bebeğimin tüm kıyafetlerini hm den aldım hepsi aşırı kaliteli parasını hak ediyor. Pamuklu yapısı diğer markalardan çok çok fsrklı dokununca anlarsınız zaten😇
FSB Minikpatiler oğlum olacağını öğrendiğim gibi hm den kot pantolon takım vs aldım. Daha giydirmek nasip olmadı. Ama dokuları harika. Yıkanınca ne olur bilmiyorum ama ben de şimdilik geçer notu var. Geçen günde indirimden triko takım aldım. Oda yarın gelir inşallah bakarım. Alışverişi oradan yaptığına pişman olmazsın 😍💚