gozdeee-1 ilk dogumum orda oldu ikinci hamileligim bukezde oraya gidiyrm sanci odalari felan tek kisilik banyosu felan icinde odanin. dogum yaptiran doktorlar hemsireler hepsi cok ilgili cok anlayisli kontrollerimi tuncay küçük ozkana gidiyrm ama genelde asistanlari oluyo kndisi olmuyo gidersenz asistanlari muayne ediyo ilgililer ismail bey var orasida cok guzel ilgileniyo hastane temz guzel yani skinti yasamassinz randevu alirsanz daha cabuk muayne olursnz randevusz giderseniz sabh erken gtmenzi öneririm