Ben 1 hafta önce gittim hiç memnun kalmadım 🙄 ultrason için başka bir yere gönderiyorlar oradakiler de köpek gibi kapıyor insanı daha üstümü düzeltmeden karnım açıkken direk kapıyı açtı karşımda bir sürü erkek. Devamlı Bi bağrış azarlama içindeler ordan birkaç kişiyle konuştum zaten ilgilenmiyorlardı virüsten sonra çok kötü oldu dediler bebeğini kontrole getirenlerden bir kadın da odalar çok pis hemşireler ilgisiz dedi. Gataya gidiyordum ne öyle muamele gördüm ne de böyle birilerinden kötü yorum duydum.