Arasbaran Btr ben bısey yapamadım ya benegım 37 gunluk malum bırakmıyor oyuzden hıc bısey yapamıyorum
Kbra3401 Sltn01 benim eşim de Hakkari de pöh ben de İstanbul da kısmet olmadı hic hep ayrıyız böyle zamanlar
Ecebati Duamucizem içimi rahatlattınız vallahi çünkü şu an kendi memleketimdeyim nasıl gidicem küçük çocukla napıcaz diye düşünüp duruyordum. Birde ben de çalışıyorum çocuğu bırakmak filan vallahi rahatladım biraz 😊
Duamucizem Ecebati hiç panik olma mardin çok gusel tercih listesine ekleyebilirsin çocuk için polis eşleri bakıyor destek olursunuz birbirinize bilmiorum yani benm ortamım iyiydi güzel geçirdik elhamdurillah