Ecebati inan belkide hayatımın en güzel günleri geçti desem eşlerimiz zorlu görevde yürek tabiki ağızda yaşanıyor birazda doğuyu sevdiren ortamımız oldu arkadaşlık ortamımız cook güzeldi elhamdurillah şırnakta zorluk yaşamadım cunki tam barış sürecine denk gelmiştik idil ilcesindeydik sonra ikinci sark için mardini istedik kiziltepedeydik lojmana geçtik yine cook güzel.ortamimiz oldu inan batıya geldik üç sene oldu ama doğuda daha aktiftim ben çok memnun ayrıldım doğudan