Kbr_71 sorunu saçma bulmadım endişelerinde haklısın. Ama postlar arada kaynayabiliyor yada gözden kaçırılabiliyor. Bende bazen postuma cevap alamayınca bir ikon yorum yapıyorum ki postum yenilensin öyle yapınca cevap geliyor ama sitem yapmıyorum. Benim bebeğim hep bir hafta önde idi bir anda 2hafta geriledi. 1 haftada 400 gr almıştık, sonra 3 haftada 260 gr aldık çok çok az ama doktorum baş aşağı olduğu için ultrason bu durumda baş kısmının ağırlığını tahminince yazıyor bu durumda az görünüyor kafaya takılacak bir durum yok demişti