Kbr_71 şu yorumu yazmasanız bişey demicem ama, doktor bi sıkıntı görmemiş. Napmanız gerektiğini söylemiş, daha nası bi cevap arıyorsunuz acaba? Hadi cevap arıyosunuz derdinizi paylaşıyosunuz birileri de çıkıp gönlünüzü rahatlatacak cevap verecek, yarım saatte kimse yazmadı diye millete çemkiriyosunuz pes, sanki herkes hazır olda size cevap yazmayı bekliyo…