Merhabalar içini ferah tut aynı sıkıntıyı bende yaşıyorum benim tüp bebek değil ama hamileliğimin kaçıncı haftasındayız bulamıyoruz. Normalde adet tarihimden bakarsak 10+4 teyim ama hem geç döllenme olmuş hemde bebeğimin gelişimi yavaşmış. Salı günü gittiğimde doktor7+4 dedi.kalp atışı var ama duyulmuyor.ilk doktora gittiğimde 5+4 dü 28 gün sonra 7+4 olmuşuz. 28 günde 15 gün büyümüşüz.ama doktorlara göre sıkıntı yok diyorlar.düşün düşün harap ettim kendimi . Şimdi kendimi sakinleştirmeye çalısıyorum sürekli çünkü bebeklerimiz bizden hayat buluyor.sende içini ferah tut sabret dua et 😘