gecen hafta 6 haftalıktım doktora gittik kalp atısını gördük fakat duyamamıştık bugün tekrar gittim bebek 1 mm büyümüş büyümesi çok az kalp atısıda gorunmuyo kalp atıs boslugu var falat duyulmuyo pazartesiye kadar bekleyelim dedi napcagımı bılmıyorum boyle bı durumla karsılasan var mı? napcam ben😢