Gzdsrm benim iki kalp durması 2 kimyasal 1 de boş gebeliğim oldu. Kan pıhtılaşması çıktı. Ben baya bi farklı doktora gittim ama son gittiğim sana aşılama bile önermem hamile kalabiliyosun olana kadar denemelisiniz dedi. Yani şöyle her gebelik farklı belki bana denk gelenler hep sağlıklı gebelikti ondan olmadı yada pıhtılaşmadan bilemiyorumm..ama senin gibi olup sonradan doğuran çok var gerçekten yine de testlerini yaptır tıbbı genetik bölümü yapıyo