Gzdsrm bak şöyle anlatayım. Doktorum bu sefer daha temkinli davrandı. yumurtlama oldugu gün baslamam ıcın duphaston verdi. yumurtam catladıysa hamile kaldıysam tutunsun kalmadıysam adet olacaktım. bekleyemedm adetıme 4 gün kala erken gebelik testi yaptım cıktı kontrole gittiğimde progestan elenatal verdı dınlen hep dıger kızımda var benım onuda kaldırma sakın dedı bol bol yatıs dedı. dınlendım gelişimi biraz gerı gelince doktoruma tedbir amaçlı coraspın yazdırdım. bakalm pazartesi kontrole gittiğimde bellı olcak suan sat a göre 9+0 haftalıgım ama 8 haftalık fılan cıkar ultrason da ama yinede Allah bilir