Papatyakalplikadin HlmeMahmut1- valla bende duru granül lavantalısını aldım bende de iz bıraktı. Sıcak suyla eritip de yaptım Makinanın gözüne yapıştı normalde yaptım İzde kaldı. ben sıvı alıcam bundan sonra kim ne derse desin 😁
HlmeMahmut1- Papatyakalplikadin ☺️Tercih meselesi makinadan da olabilir sen elimden geleni yapmışsın ☺️🤷♀️
HlmeMahmut1- ebycy 32. Haftamın ortasındayım canım ben erken falan doğarsa diye yıkamak istedim elimin altından kalktı 💁♀️