HlmeMahmut1- Edanurdg hemde nasıl eşime diyorum ev nasıl koktu demi diye ☺️♥️ Çektim fotoğrafın Hatti hesabı yok 😂😂 hepsinin yeri ayrı güzel ☺️
Edanurdg HlmeMahmut1- kesinlikle öylee 🥰 o koku için yeniden yıkayıp asabilirim hali hazırda evde sıkılıyorken 😂
Tuba_41 HlmeMahmut1- evet ütü gözümü korkutuyor zaten ama mecbur yapacağız işte bu hafta komple güneşli o yüzden bu rahatlığım en kötü akşam yıkarım yarın kurumuş olur 😂
MzyynSrctn HlmeMahmut1- bebişin içlerini doldurduğunu da görürsün inşAllah canım. Mis gibi oluyorlar insan bakıp bakıp mutlu oluyo🥰
HlmeMahmut1- Edanurdg 😂valla bende aynı şeyi düşündüm eğer erken gelmezse ben bidaha yıkarım yine mis gibi kokar diye 😂😂 tekrar tekrar
HlmeMahmut1- Deletedmom124 aminnnn inşllah canım hepimizin bebeği sağlıklı zamanlı gelsin inşallah 🙏☺️
Yasesdu HlmeMahmut1- ben yıkadım çokta memnunum önceden hassas çamaşırlarda da kullanıyordum iz kalmadı bende hiç
HlmeMahmut1- Nazanesila 30 derecede kısa programda yıkadım ölçeğinden fazla atmadım canım bi sorun yok 🤷♀️
icenes Bende yıkadım dalan granül ile hiç iz bırakmadı güzelde koktu narin de yıkadım belki kısa programda kalıntı bırakmış olabilir yıkamada sorun yok asıl ütü fenaa bitmiyorrrr😄
HlmeMahmut1- Nazanesila evet canım vardı benim ölçü kabı içinden çıktı ama arkasında da yazıyor paketin galiba ona da bakabilirsin bide öyle dene
Nazanesila HlmeMahmut1- aa benimkinde nie ckmadiii🤣🤣ölçü kabı olmadığı icin qoz ayarı koydum demekki göz ayarim yokmus🙈
HlmeMahmut1- Nazanesila bence çokmuş göz kararın 😂😂 deneme yanılma öğreneceğiz bişeyler A101 den almıştım ben kampanyadan belki de ondan çıkmıştır 🤷♀️