Bus_ak18 canım bugün doktora gittim hem kadın doğum hem de perinatolog uzun uzun inceledi ikili için ve diğer kan değerleri için de kan da verdim Cinsiyet içinde erkeğe benziyor dediler ama yine de bişey almayın bir sonraki kontrolüm bir ay sonra inş