Melodixxx MisssBaby su içmekten tuvaletten çıkamıyrm hayatım boyunca hep öyleydm gebelikte artk kendimde değilmişim gibi gelip gidip içiyrm havalr sıcak mide yanmalarıda varsa norml bence
Fesal Merve_23 gebelik şekeri olabilir. Ama yoksa su içmek iyidir yaz geldi zaten bende çok içiyorum doyamıyorum
-Defnee- Merve_23 Ayy bende öyleyim bende. Buzlu buzlu soğuk su 😍 sabah kahvaltıda içtiğim sudan yemek yiyemiyorum ☺️