Merve_23 beeeennnn 😀 normalde su içmek aklıma bile gelmezdi ama hamile oldum olalı içim yanar oldu suyla aşk yaşıyorum resmen 😀 allahtan şeker filan bişey çıkmadı doktor güzel bişey iç dedi su içtiğimden mi ne çatlağım ödemim filan olmadı çok şükür 37+6 oldum hemde bu sayede fazla kiloda almadım herşey yolunda şükür 🙏🏻 😂