Gultugra kim diyor zor yaşar diye? Doktorun mu? Geçen gün arkadaşımın kuzeni 27 haftalık ikizleri doğum yaptı. 1050gr kız 1150gr erkek. Ciğerler için iğne yapılmış ve 1 ay küvezde kalacak o kadar denmiş gidişata bakılcak denmiş.
Sen korkma ve sadece doktoruna güveniyorsan doktorunu dinle başka kimsenin sözüne takılma.. Açılman olabilir bu demekki bir fiil dinlenme moduna geçeceksin demektir. Korkma da artık teknoloji ve olanlar çok ileri 7 ayını tamamlamış bebişlerin yaşama oranı çok yüksek. Sen doktorunun direktiflerine uy, kendini yorma