Derinn SibelGk bnde 24 olcm bu hafta benmde ayni sizin dedigin gibiydi doktorum bebegin cok asagida hatta dogum pozisyonunda oldugu icin boyle oldugunu soyledi inanin icinizi daraltmak istemem ama kontrole gitmenizi oneririm gec kalmayin ne olur olmaz