Yaaa ben de 24 haftalığım ben de aşağıda hissediyorum çoğu zaman, hatta dediğiniz gibi idrar torbamın üstünde zıplıyo sanki altıma kaçırcak gibi oluyorum 😂🙈 normaldir inşallah ya ben de aşağıda olmasından korkuyorum erken doğum falan olmasa bari 🤭 Detaylı ultrasonda bebeğin kafası aşağıda çıktı zaten rahmin altında duruyor