arslanmerve57 dilansavs karın sertleşmesi doğum belirtisi mi canım karnım taş gibi benimde öyleyim de yarın randevu aldım gidicem sancılarım da var
arslanmerve57 dilansavs karnım 3 gündür öyle taş gibi baya sancılarım da var ama bebeğim hareketli 🙄 yarın gideceğim doktoruma bakalım
dilansavs arslanmerve57 benim nisanim geldikten sonra tas gibi oldu git bi doktora nstde gorunur sancıların varsa zaten