DenizEliz biz de 33 olduk allahım bu günleri de gösterdi çok şüküür. çantamız hazır 26 da hazırlamıştım. sadece depend ,krem falan alamadım onlar kaldı onları da alıcam yavaş yavaş inşallah. ben çantada bebeğin kıyafetlerini takım takım yaptım şapkası eldıvenı çorabı zıbını vs. özellikle ilk hemşireye verilecek olanı da poşeledım hani el değmesin diye.