meliccccc Csnsu insallah canim insallah.. betam 50 bin cikti doktorum pozitif gebelik dedi insallah yarin gidecem doktoruma hersey yolundadir🤲
meliccccc A_C_04 insallah🤲🤲yarin gidecem canm.. ama pzar gittigimde bebegimi gormustum minik minik kalp atimida vardi.. hatta dunde gorduk karindan bebegi
Razz7020 Nese33- inş canım. İçiyorum progestanı da sabah akşam zaten. 3 günde bir de proluton vuruluyorum inş kesilir.🙏🏻 Progestanı sen nasıl kullandın?
Nese33- Razz7020 bem sabah akşam fitil olarak kullanıyorum hala da öyle kullanmaya devam ediyorum canım.
Zsnbr meliccccc canım benmde kesem bozuldu Protestan iğne ve fitil verdi ama düzelme olmayabilir dedi 10 gün kullandm sonrasında kalp atışını duymadık kürtaja aldı 10. Haftamda
meliccccc Zsnbr yeniden kan verdim sonuc 50 bin cikti canm 🤲yarin gidecem bakalim doktoruma neler olucak insallah hersey yolundadir🤲
meliccccc Guls yeniden beta verdim 50 bin cikti.. adete yakin derken suan normal adetimede dort gun var onumu kasdediyosunuz acaba
Subuss6 Guls bence bünyeden bünyeye fark edebilir benm bi arkadasım 7 haftalıkken bile alttan muayeneden duyamadı 1 hafta sonra gittiğinde duydu herkeste aynı olacak diye bişey yok
Guls Subuss6 bende zaten aynı şeyi düşünerek 10 gün bekledim 9.haftada kürtaj oldum benim için değişmedi onu söyledim