Canım bende senin gibi tüp bebekle hamile kaldım . Senin gibi bi kanama yaşamadım ama dr talihsizliğine uğradım ilk öğrendiğimde kurumuma rapaor vermem için bi dr gittim Dr doğumda açil rapor almam gerekiyordu başka dr gittim dr uğraştı etti keseyi ölçtü 5 mm dedi rapor aldım neyse ben bi hafta sonra takibi yaptıracağım dr gittim tekrar oda keseyi 8 mm yakın ölçtü ölçülere bakınca kese çok yavaş gelişiyordu neyse ben dr sordum ettim başından savar gibi cevap verdi olur böyle şeyler felan o arada yakın bi arkadaşımın başına geldi kesesi yavaş gelişti sonra düşük yaptı tabi ben panik korku dayanamadım ertesi günü kan verdim değerim olması gerekenden düşük çıktı . Tüp bebek dr mesaj attım anlattım fark illerdeyiz gel dese gideceğim o durum . Dr pazartesi başka dr gitmemi ve vajinal muayene olmamı ve çıkan değere göre tekrar görüşelim dedi neyse gittim bebişi gördük hatta kalbi bile atıyordu dr çok kızdı bi daha o dr gitme diye bi daha da gitmedimŞuna 19+2 olduk bile sana tavsiyem kesinlikle kendi dr başka dr dediklerine takılma dr dinle dediklerine devam et . Beta düşük çıkması sonra çok Araştırdım ilk zamanlar 48 saatte 2 katlarken zamanla 96 saatte 2 katlamaya başlıyormuş. Sen kendine dikkat et ilaçlarını düzenli kullan çok düşünme stres yapma bu sürecin en büyük düşmanı stres 😊