Canım benim 5. Hafta sadece kese vardı ve kanamam vardı 6. Hafta bebek vardı kalp atışı duyamadık hala kanama vardı 7. Hafta duyduk hala kanama var hatta 14+2 oldum hala var. Bugün oturdum ağladım ben 9 ay böyle yatacam galiba diye. İyi düşünelim iyi olsun . Bazen dayanamıyorum sinirlerim bozuluyor ams imtihanım bu benim diyip sakinleşiyorum