Tup bebekle gebeyim 4 haftadan beri kanamam vardi 6+3 haftaligim suan Bugun acile gittim bebegimi gormeye kalbini dinlemeye doktor karindan bakti kese ve bebegi gordu ama kalb atisi yok altan bakicam dedi 😥tamm dedim bakti vee vajinal bakinca bebegide goremedi kese bozulmus kurtaja almamiz lazim dedi kabul etmedim ciktim evime geldim.. kendi doktorumu aradim durumu anlattim betana bakit cumartesi gel dedi ilaclara devam dedi .. kan verdim sonucumu bekliyorum😥cok kotuyum kizlar aklima geldikce agliyorum surekli boyle bisey yasayan oldumu kese bozulduysa karindan neden gorüktükiii😥 yanlis olma durumu varmidir nolur bisey deyin kalbim aciyo resmen😥😥😥