Çok şükür ense kalınlığı 0.89-0.90 çıktı.. ikili tarama da iyi çıktı maşallah🙏🏼 10. Haftada çok erken olarak erkek demişti ki belirgindi de, ama şimdi 13+6 dayız kız gibi dedi zaten göstermedi bacakları toplamış içine🤗 doktor zor gördü. Bakalım 16. Haftada tekrar gidicez kesinlik için..