Yaya123 Smile nezaman gıtınkıı en son posıyonda baglı ama saklıyorsaa kizda olabılır ? Benım belım cok agrıyor herkez erkek dıyordu ☺ Senın kasıkmı belmı ?
Aysealty Yaya123 evet cnm saglıkla gelsin meleklerimiz inş🙏4lü testi yaptrmıstm yarın cıkıcak sonucları onu bekliyorm heyecanla🙏
Yaya123 Smile benımde bek dı herkez erkek dedı 😬😬 erkekde cıktı ama cogu zamanda posıyonda baglıı 😬 doktorum ense ölcucek dıye bır saat ugrastıı saglandırdıgı ordan orayaa öksur dedi öksuruncede dönuyormus 😂
Aysealty Smile bebişin pozisyona bağlı canım çikolata ye ultrasona girmeden önce hareketlensin☺İnş öğrenrsin sende🙏
Obsesifk Yaya123 1 çıktı cinsiyeti daha belli değil doktor daha erken dedi baksa bakar aslında yani erkek olsa belli olur doktorlarda bazen sapıtıyor Benimde mayısın son haftaları ohh valla en rahat doğum zamanı ne sıcak ne soğuk 😀
Yaya123 Obsesifk aaa evet bencede mayis güzel yazada bebısler kendılerını bıraz toplarlar keyıflı bır yaz gecırırz ☺☺💕
Meleginibekleyenminikanne Yaya123 bana erkeğe benziyor dedi aralığın 4üne hastaneye gidicem onda netleşecek ama cinsiyetini tam öğrendiğim gun kendimi tutamayıp birşeyler alacağıma eminim sende tutma kendini içinden gönlünden ne geçiyorsa al veya yap ben öyle yapicam 😍😘❤❤
Yaya123 Meleginibekleyenminikanne yaaa kendimi cok zor tutuyorum ama annem uyku tulumu ve nevresim takimi almis onlarlaaaa baka baka seviniyorum 😂😂 insallah gönlunden gecen olur canim 💕
Yaya123 Canan insallah gönlunden gecen olur 💕 bende cok hecanliydim doktor direk sordum cinsiyeti görurmuyuz aaa daha erken olabilir dedii söz veremem hemencikde gösterdi kendi ☺☺
Yaya123 Ebaa kizda aslinda cok olmuyor genelde dogru cikiyor ama ☺ Erkekde bazem yanilm oluyor kordonla karsdiryorlar gözun aydin cokta erken ögrenmisin kiza 🙈 genelde erkekler kendi hemen gösteriri