0Bsra0 kuzucum ben civilden sipariş ettim ve inan yerleri çok güzeldi. Tereddütluydum ilk başta ama gelince iyi almışım dedim. Hemen hemen hepsini ordan yaptım ve fiyatlarıda oldukça uygun. Yakın zamanda yıkama yapacağım. Rengi sokacağını sanmıyorum çünkü önceden de yeğenime onlardan almışlardı bir sıkıntısı olmamıştı.