Y_Sedanur Biz daha alamadık ama çok araştırdık beşik konusunu. Civil’deki “Ege Baby 3 in 1 Oyun Parkı”var ve en son onda karar kıldık. Hem anneyanı hem beşik hem de oyun parkı olarak kullanılıyor. Hepsi için ayrı ayrı masraf yapmaya gerek yok diye düşündük. 0-24 ay arası da kullanılabiliyor. Bir düşünün derim. ☺️