Kızlar sizler niye bahane bulup vicdan rahatlatmaya çalışıyorsunuz oruç hamileye farz değil doğumdan sonra emzirme bitince kaza orucunu tutun hem açlık hissi olmaz hastalık hamilelik olmaz emzirme süt kesildi kesilmedi derdi olmaz rabbim kolaylık sağlamış siz hala tutmamak için bahane arıyorsunuz kaza orucu denilen bir şey var hem çocuk için hem kendiniz için bahaneye gerek yok rabbim ömür verirse kaza orucunu tutun