svmlanne Ramazan’da 32haftalık falan olacağım oruç tutmak istiyorum ama kendime güvenemiyorum da aç kalınca tansiyonum düşüyor elim ayağım boşalıyor resmen ama günahına da girmek istemiyorum siz napıcaksınız tutacak olanlar fikir verebilir mi 🥺
ilkbahar svmlanne ben şuan 26+6yım annem asla tutamazsın diyo😟… Ben de sonra 30gün nasıl kaza ederim🤷♀️ diye tutmak istiyorum☺️ Bir de insülin kullanıyorum onu sahur ve akşam yapsam olur diye düşünüyorum ama bazen kan şekerim çok düşüyo elim ayağı titriyo öle bi durum olursa mecbur o gün bozarım diye düşünüyorum 🤪 ama doktoruma 22nisanda gitçem bi sorarım ne dicek 🙂
Deniz3115 svmlanne Hamilelere farz değil zaten Allah bunun kolaylığını vermiş bebeğini aç ve susuz bırakaraktan daha çok günaha girersin sonuçta o sana muhtaç bir can
Betulsna svmlanne 27+4 oluyorum bende ramazana. Ben çok tutmak istiyorum ama açlığa hiç dayanamıyorum. Eşim asla izin vermem diyor. İlk gün deniycem eğer tansiyonum felan düşmez dayanırsa devam ettirmeyi düşünüyorum. Allah izin verirse.
Ruyaninprensi svmlanne ilk gebeligimde 28.hftaya denk geldi doktrum izin vermedi tutmadım simdi 16haftalik olcam oructa kendine guveniyosan tutabilirsin ara ara dedi
svmlanne ilkbahar bende aynı şekilde insülin kullanıyorum onun dışında tiroit ilacı vitaminler baya ilaç kullanıyorum nasıl olacak🤦🏻♀️
Minnaksever Günahı olur mu ne bileyim kaza edebilirsin hem çok zor hem de bebek susuz aç kalmaz ben de 32 haftalığım ve dayanamam asla
svmlanne Minnaksever netten bakınca ilk aylar ve son aylar tutmayın yazıyor bebek kayıplarına bile sebep olabiliyormuş sanırım tutamayacağim bende
ilkbahar svmlanne kaç ünite insülin kullanıyosun.. 🙂 Ben de tiroid ilacı kullanıyorum onu sahurdan yarım saat önce iççek vitamini de iftardan sonra içsek olur muhtemelen 🙂😟😃
Minnaksever svmlanne kaza edebilecekken bebeği riske atmak normal mi?benim kızım uyandığımda bile karnımı doyurana kadar durmuyor demek ki etkileniyorlar açlıktan
svmlanne ilkbahar sabah 500 akşam 500 kaç haftalıksın sen doktorum 28.haftaya kadar kullan dedi ama dün sordum benim açımdan sorun yok kesmeyebilirsin devam edebilirsin dedi napıcağımı bilemedim🤦🏻♀️
svmlanne Betulsna bende aynı şekilde açlığa hiç gelemiyorum eşimde tutmamamı istiyor gece yemek yesem bile en geç 9a kadar aç kalabiliyorum bende deniyim ilk gün tutabilirsem tutacağım tutamazsam zorlamam heralde😔
ilkbahar svmlanne 500 mü 🤔 yanlış mı sordum acaba hani kalem enjektör ile ayarlıyosun ya onu kastetmiştim.. Bana turuncu novorapid verdi kaç öğün yersem öğünden önce 4e ayarlıyorum… Bi de yeşil var levemir onu da 6 doz yapıyorum bi defa gece… Nerdeyse On gün önce başladım 26+6yım 🙂 ne zaman bırakçağımı hiç sormadım ama ilk Eczaneden ilaçları alınca yuh bana ömür boyu yetçek kadar insülin reçete etmiş diye düşünmüştüm 🙄
svmlanne ilkbahar ha yok canım benimki hap şeklinde senin dediğin sahan farklı sanırım metformin kullanıyorum ben ünsilin diye de geçiyor
1prens1prensesannesi_ svmlanne hamilelere farz değil canım.. Hem bebeği hem kendini aç susuz bırakıyorsun daha çok günaha girmiş oluyoruz.. Bende 1 gün dhai olsa tutmak istiyorum ama güvenemiyorum sanırım kendime
Ekincik Arkadaşlar içinizde sizden beslenen bir canlı var. O kadar saat hem kendinize hem bebeğe zarar🥺🤷♀️🤷♀️
Tuba-27 svmlanne çünkü ilk dönemde tutunma düşük riski bulandı oluyor son dönemde de çocuğun kilo alması başlıyor açlık hissi çok yüksek oluyor ondan ama sizler doğumdan sonra emzirme bitince telafi orucunu tutabilirsin hamileye farz değil illa ramazanda tut diye