Deletedmom138 Eva41 bende bugün alişveriş yaptım baya. 14 nisandan önce kargolamıyorlar. zaten ebebeğin ürünleri kargpdan uzun sürede geliyor ben daha oncede baya alısveriş yapmıstım.
Deletedmom138 Deletedmom137 ben bugün baya yaptım geç gelir ama benim doguma daha cook var acelem yok hahshshd
Mrcmk77 İzmitte olanlar için ncty magazası açık ben bgn gittim alışveriş yapmaya gayet sakindi bilginiz olsun :)
Susu1303 Eva41 bana fatura bilgisi de gelmedi daha gec yollamazlar umarim ya zaten parca parca yolluyolarmis sanirim burda bi postta görmüştüm
Sun Susu1303 yoo bana hepsi aynı gün aynı kutuda geldi bayağıda oarça vardı ve hepsi özenle paketlenmişti
Eva41 Nuriiiiii geçen trendyoldan ürün geldi elinde eldiven falan vardı baya uzaktan uzatip poşeti çope atmami söyledi