Eva41 Kızlar e bebekten sipariş edenler bakabilir mi bana bugün fatura bilgisi geldi mesajıma acaba fatura bilgisinden kaç gün sonra ürünü eve getiriyorlar bilgisi olan var mı ?
minnakfasulyecim Eva41 Sitelerin de zaten en erken 13 nisan kargolama yazıyor canım sanırım o tarihler arasın da gelir 😊
tugce67-67 Eva41 canım kargo ne kadara ücretsiz bilgin var mı? Birde her üründe değişim ve iade var mı bende beşik falan sipariş vereceğimde hatalı ürün gelirse diye korkuyorum
sena17 Eva41 31 martta faturamız geldi ☘️Siparişler 3 Kargo halinde geldi bugün sonuncusunu aldık🙈❣️10 günde geldi ❣️13 nisan sonrası teslimat öngörüyoruz yazıyordu ama daha önce elimize ulaştı 🙈
Eylulikraninannesi Bende civilden aldım 29unda hala bekliyorum kargoda bile gözükmüyor 400 kısırlık alışveriş yaptım bide😂 sinir oldum ondan sonra neler aldım ertesi gün geldi
hulyatkknt Eylulikraninannesi bugün trendyolda sabah bebek nevresim takımı, bebek yorgani falan sipariş verdim baktım bugün kargoya vermişler hepsini 🤣🤣 cıvıl örnek alsın trendyolu bence
Damla0909 Eva41 insallah 😊 kargo beklemek cok heyecanlı hele bi de bebislerin kargosu olunca içinde çorap dahi olsa insan merakla bekliyor 🤗🤗
Pelo_00 Eva41 Benim siparişim 2 gün içinde gelmişti ama şu an yoğunluk olabilir biraz daha geç gelebilir.