Adigebuse Marryy santral iş merkezi içerisinde kliniğin adı yok sadece doktor adı çok memnun kaldım uzun süre çok ilgili ve detaylı baktı yüzünü göstermiyo diye dolaştırdı gösterene kadar
AysaRuzgar Gcl14 evet çok memnun kaldım. Her şeyi güzelce açıkladı. Yüzünü gösterene kadar bekledi. Çok şükür bi sıkıntı yok. Çok güzel fotoğraflar yakaladı. Fotoğrafları hem çıktı olarak verdiler hem de telefonumuza gönderdiler.
Adigebuse Kiwi12 bilmiyorum tam olarak benim kendi doktorumun tavsiyesiyle gittim klinik adı yoktu doktor adı vardı sadece tavsiye üzerine gittiğim için de bi miktar indirim yaptı