Hll34 Kbra1213 şişlide özel kliniği olan perinatologda 450tlye yaptırdım dün cokta memnun kaldım tavsiye ederim
Cigdemveminik Kbra1213 koç üniversitesi hastanesinde ebru hanıma yaptrdm hem hastanedn hem doktordan çoook memnun kaldm çok ilgili ve cana yakın birisi 660 ₺ ödedik
Hll34 Gcl14 yarım saat falan sürdü evet cd de verildi perinatolog doktoru zaten hastanelerde bakılanlarda radyolojiler bakıyo ama en iyisi bu işin alanı yani perinatologlar
AysaRuzgar Gcl14 evet çok memnun kaldım. Her şeyi güzelce açıkladı. Yüzünü gösterene kadar bekledi. Çok şükür bi sıkıntı yok. Çok güzel fotoğraflar yakaladı. Fotoğrafları hem çıktı olarak verdiler hem de telefonumuza gönderdiler.
Marryy Kbra1213 ben bir klinik buldum 350 tl günde sadece 2 hasta alıyorlarmış randevu alırken baya sorular sordular yarın gidicem inşallah bir sıkıntısı yoktur bebeğimin🤲