Deletedmom133 filizzzz rica ederim canim ne yaptim ki Allah senden de razı olsun güzel anne adayı 😊🙃kendine inan gerisi kolay
filizzzz Deletedmom133 insallah canım benim ya öncelikle hepimize sağ salim dogumlar nasip etsin rabbim ☺️🥰
NukleerBaslikliKiz Gerçekten de doğum anında hiçbi acı sızı yokmuş asıl mesele doğumdan sonrasıymis tabi herkesin acı eşiği farklıdır benim gerçekten çok zordu bugün ama şükür yavruma kavuştum😍😍
Deletedmom133 Tuba-27 tamam siz korktuğunuz için geneli tercih etmişsiniz ama kadın spinali tercih etmiş Bence fikrini değiştirmeyin Kadının kendini ona hazırlamış Sonuçta iki korkulacak inan hiçbir şey yok
Tuba-27 Deletedmom133 korkuyorum dediği için önerdim zaten bende öyleyim diye fikir değiştirsin diye değil
NukleerBaslikliKiz Tuba-27 doğumdan korkma cnm spinalde de hiçbi şey hissetmiyosun ben de hem panik atak var hem ritim bozukluğum var o halde doğum anı çok güzel geçti hiçbi şey hissetmedim ameliyat anında
Liya_ NukleerBaslikliKiz Bende yarın sabah 9 da spinal sezeryan olucam. Yakın zamanda doğum yapan biri olarak bana tavsiyelerin var mı cagnım 🙈
NukleerBaslikliKiz Liya_ sağlıkla kavuş inşallah bebeğine cnm doğumdan korkmani gerektirecek bi şey yok hiçbi sey hissetmiyosun ama sonrası biraz zor oluyo bünyeden bünyeye değişiyodur muhtemelen o da 😀