Tiroid ben de olan bir rahatsızlık değilmiş 4.1 çıkmasının nedeni hamilelik sonrasında oluşmasıymış. Bebeğe yeteri kadar tiroid hormonu veremiyormuş vücudum. Bu yüzden ben de euthyrox 50 mcg kullanıyorum sürekli kontrol edilecek tiroidim. Geçici bir durum yani 🙂