Deletedmom71 benimde de daha önce sorunum yoktu 7. Haftalık ilen tahlil yaptırdım 5.2 cıktı ilaç verdi doktor 1 ay sonra ölçtüğümde düşmüştü 1.5 , 2.5 altında olması gerekiyor hamilelik boyunca kullanicam her ay de baktırıyorum , hiç kormayın daha erken başındasın sadece ilaçları mutlaka düzenli kullan aksatma ilaçla düzeliyor 🌸