Greyy90 Belmaaa henüz kullanmadım ama kullanan arkadaşımın önerisiyle aldım bende o memnundu portatif oluşu katlanması falan 8-9 ay kullanabiliyormuşuz zaten
Belmaaa Greyy90 park yatakla bu kiwi arasında kaldım ya park yatakların görünüşü hoşuma gitmiyor ama herkes en kullanışlısı diyor
04052016mh brnr09 yaa bende merak ettim poşet bebek arabasına takılmıyor heralde hiçbir resimde bebek arabasını pusetli göstermiyor 🤷🏽♀️
Elifdoan 04052016mh takılıyor diye yazıyor ama bend goremedim öyle bir fotoğraf merak ettiğim bir konu oldu açıkçası
Serp27 04052016mh takılıyor pusette arabaya. Bebefix sayfasında var resimler bence. Ben ordan aldım. Set olarak aldım ama diger bebek yataklı seti aldım ben. Daha kullanmadım ama gayet güzel kaliteli ben çok begendim
04052016mh Elifdoan takılıyor yazısı da göremedim ben bebek arabası ve beşik dışında neler olduğunu da anlamadım bana mantıksız geldi çantasını kullanmam zaten ana kucağı falan da yok ben pusetli bebek arabasını güzel bir markası vardı da hatırlayamıyorum 800 mü 600 mü neydi memleketimizde ondan almayı düşünüyordum diğerleri de 1000 lira etmez o resimdeki
04052016mh Serp27 güzel duruşu falan ama bana çokta uygun gelmedi bebek arabası ve beşik dışında olanlar biraz gereksiz yağmurluk, çanta,portbebe falan keşke onlar yerine ana kucağı kanguru falan olsaydı daha iyi olabilirdi 😊
Elifdoan 04052016mh port bebe dediği yatirinca anakucagi gibi oluyor ayak kısmını indirince bebek araba formunda kullanılıyor yani esas gövde portbebe, ki zaten şuan çoğu puset kullanıyor anakucagi kullanan pekde kalmadı bence
04052016mh Elifdoan ayy ben portbebeyi karıştırdım 😊🤦🏽♀️ Demek istediğim yanında hediye olan şeyler çok kullanacağım şeyler değil bebek arabası ve beşik hariç
Gizeem3535 brnr09 daha dün elime ulaştı trendyoldan aldım yalnız ben 5 ın 1 olanını aldım beşik yok bende ama tek kelimeyle kusursuz bir araba kızlar herşeyi düşünülmüş ve fiyatıda çok iyi takip ediyordum ilk 1350 idi sonra bir anda 1169 oldu hemen aldım benim ardımdan şuan 1200 sanırım ama hak ediyor valla parasını siyahını aldım ben koyu füme gibi
Sibelgokhan Ben aldım ama bu setten değil model.ayni arabayla. Çok da memnun kaldım.tavsiye ederim.trendyoldan 1099 liraya aldik hem ucuz ,hemde harika bir marka🎀