Deniz14 Bgmbgm benim çantama koymama gerek kalmıycak annem getiricek 😂🙈 haçtan gelen hurma varmış şişe içinde zemzem suyu var açılmamış hiç saklamış buzdolabında senin doğumuna dedi 🙈
Bgmbgm Deniz14 bnde hac malzemeleri satan var Haci Şerif die ordan aldım hurma son haftalarında yerim die aldım açılmayı.kolaylastriomus atarım çantama 1 tane zemzemde küçük şişe aldım ordan onu koyarim
Deniz14 Mehtap17 doktorlar görürlerse topa tutarlar bizi valla 🙈 ilk 6 ay su vermek bile yasak bebişlere normalde çok kızarlar çok🙈
Mehtap17 Deniz14 aynen vlla onlara kalsa işimiz zor ama bi damladan bişey olmz ya bna kalsa sonuçta büyüklerimizin de bi yerde vardır bi bildiği ☺
niltunyas Süt sağma makinası ben de koydum. İlk doğumumda almadım pişman oldum sonra. En azından bebek uyurken kullanırsam sütün hemen gelir göğsünü tutması daha kolay olur dediler. İlk bebeğimde hemen gelmemişti çünkü sütüm.
Deryadeniz niltunyas hastanenin kendi makinası olmuyor mu acaba. Ben lazım olursa hastanede vardır diyr düşünmüştüm ama yoksa koymak lazım tabiki.
Mehtap17 niltunyas canım gece gece hiç uğraşamıcam senle ister koyarsın ister koyamazsın rabbim hayırlı doğumlar versin
Marguerite Deniz14 olsun bilmediğimz içn şmdi herşeyi koymaya çalışıyoruz snçta ne lazım olcak bilinmez canm haklsn😂 peki kaynatıpmı koydun ne kadar zaman kala kaynatmalı acaba 😐
Deniz14 Marguerite kaynatıp koydum güzelce kullanım kılavuzunda kaynatma süresi 5-6 dakika yazıyordu ona göre yaptım valla kimse anasının karnından çıkarken öğrenmiyo bunları ben de araştırarak öğrendim benim de ilk gebeliğim araştıra araştıra eleye tarta şu zamanlara geldim😂🙈
Marguerite Deniz14 aynen öyle canım bende artık ay sonuna yakın kaynatayım kısmetse mayısta benimde doğumum😂
niltunyas Mehtap17 uğraşmayın elbette. Uğraştığınızı düşünmedim zaten.Ne kendimin ne sizin. Siz öyle hissettiniz demek ki. Hormonlardan dolayı normal bunlar.
niltunyas Sedefff1 BsraKavazYedek ben elektrikli tekli aldım. Manuel olan ,çok güzel ve çok memlun olan kişiler de var. Bütçeniz neye uygunsa tercih edebilirsiniz. Manueller de sürekli sağmayan anneler için gayet yeterli oluyormuş.
Marguerite BsraKavazYedek ben lansinohun tekli elektriklisini aldım canım arkadaşım onu önerdi memnun kalmış şuan çalşmıyorm ama çalşmak istiyorm o yüzden birazda elektrikli istedim.
Deniz14 Marguerite ay benim de mayısın sonu gibi daha tam belli değil tarihimiz 31+6 olucaz 00:00 itibariyle 🙈 kontrolümüz de var yarın bakalım doğum tarihi belli olucak mı🙈😂
BsraKavazYedek niltunyas otomatik olanlar ilk basta ck kuvvetli geldigi icin yara yapabiliyor diye okumustum da oyuzden sordum🙁 tesekkur ederim yanitiniz icin
niltunyas BsraKavazYedek olabilir hassas tenli insanlarda o tür sorunlar oluyor. Ama gerçekten kuvvetli denedim çünkü aldığımda. Bu hiç aklıma gelmemişti. Umarım sorun olmaz.